Atenció ciutadana

Atenció presencial sense necessitat de cita prèvia:
De dilluns a dijous de 08:30h a 14:00h i divendres de 08:30h a 13:30h
Telèfon de contacte: 934620020
Correu electrònic: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. 

Per tal de facilitar la feina als equips tècnics i les activitats dels serveis el Consorci acaba de fer un nou lliurament de carnets acreditatius. En aquest cas es tracta de dues renovacions per a persones usuàries del servei Situa’t que desprès d’un temps fora han recuperat el seu itinerari i de tres nous carnets per a personal tècnic incorporat recentment, dos a l’Equip de Suport a les Comunitats de Veïns i un a la Brigada de Manteniment i Neteja.

 

 

Amb aquests cinc darrers carnets s’arriba a la xifra total de trenta-cinc carnets expedits des de l’emissió del primer l’any 2013. Entre el 2013 i el 2019 se’n van fer vint, tots per als usuaris del servei Situa’t on diàriament treballen a l’Aula-Taller de manipulats on fan el seu procés d’inserció social i laboral després d’haver superat problemes de drogodependències. La proposta inicial del carnet es va presentar a la Taula de Drogues, coordinadora municipal de l’àmbit, i va rebre el reconeixement dels seus integrants entre els que hi ha els Mossos d’Esquadra i la Policia Local. En aquest cas el carnet acredita la pertinença al Situa't, que vol dir que les persones que el poden presentar estan seguint les pautes i controls requerits en el seu programa de recuperació i capacitació, tutelat per l’equip tècnic al capdavant del servei. D'aquesta manera es facilita la tasca dels cossos de seguretat quan han de fer controls rutinaris, que d’aquesta manera poden saber que aquestes persones compten amb l’aval del Consorci.

 

 

 

Acreditació professional

I, des de l’any 2019 es van començar a expedir carnets també per als professionals que formen els equips dels serveis que per la seva tasca poden necessitar acreditar-se en algun moment, com són la Brigada de Manteniment i Neteja, l’Equip de Suport a les Comunitats d’Escala i el d’Intervenció a l’edifici Venus. En tots aquests casos, la seva feina requereix visites a domicilis particulars i treballs en equipaments del barri o actuacions a la via pública. Els carnets inclouen les dades bàsiques d’identificació i una fotografia de la persona titular, les dades referents al Consorci i de contacte, i tenen validesa d’un any.

Consorci del barri de la Mina